Elamuste (Kinkekaartide) hindamise reeglid
Elamuste (Kinkekaartide) hindamise reeglid
Teie kogemused ja arvamus on meile olulised, seega palume, et hindaksite Teenusepakkuja pakutavat Elamust (ostetud Kinkekaarti, mille alusel saite Elamuse) ja jagaksite oma kommentaare teiste kingitus.ee külastajatega.Kes ja milliseid Elamusi (Kinkekaarte) saab hinnata?
- Elamusi (Kinkekaarte) saab hinnata ainult kingitus.ee konto loonud registreeritud Kliendid.
- Elamusi (Kinkekaarte) saavad hinnata ainult need Kliendid, kes on Elamusi kasutanud kingitus.ee ostetud Kinkekaartide eest.
Kuidas käib Elamuste (Kinkekaartide) hindamine?
- Elamusi (Kinkekaarte) saab hinnata pärast seda, kui Klient valib konkreetse Elamuse ja broneerib selle.
- Samuti saadame 7 päeva pärast broneeringu tegemist e-kirja koos meeldetuletuse ja lingiga, mille avamisel saate Elamusi (Kinkekaarte) hinnata.
- Kliendi poolt antud Elamuse (Kinkekaarti) arvustus on avalikult nähtav alles pärast kingitus.ee töötaja heakskiitu.
- Klientide esitatud arvustusi ei muudeta ega parandata, kuid neid avaldada, kui need ei vasta allpool toodud nõuetele.
- Pole seotud ostetud teenusega.
- Arvustus, milles on kasutatud roppusi.
- Arvustuse tekst on labane, ähvardav või vähemusi solvav.
- Arvustuse tekst õhutab vägivalda ning rahvuslikku, rassilist, usulist või muud vaenu.
- Teie arvustus sisaldab reklaamsõnumeid või linke teistele veebisaitidele.